abokstam
 
Jaja nu har jag uppdaterat sidan typ hela dagen, hoppas ni är nöjda x) Fotade lite när några galningar (hehe :D) tolkade idag (ursäkta igår..) så jag ska bara ladda över dem till datan och så kommer de idag, imorgon eller någon gång senare i veckan förhoppningsvis ;)
Bilderna från när Fanny red Flox kommer också upp så småningom. Fotade även lite på Rebecca och Emma, ett par tjejer i stallet när de hade lektion för ett par veckor sedan, och även de bilderna kommer upp senare. Ska även försöka hitta lite bilder på de hästar från Skutan som inte har några bilder ännu eller bara väldigt få. 
Som jag alltid säger- håll ut!

Är borta imorgon, i stort sätt hela dagen, så det kommer vara dåligt med uppdateringar då. Ska bland annat åka och kolla på en häst! :D
Ullis
3/6/2010 06:41:47 am

Jättefina bilder på Fanny & Flox

Reply



Leave a Reply.

    Amanda

    Här bloggar jag så ofta det går, om mina foton, vart, hur när och var jag fotat, självklart också på vem ;)

    Arkiv

    March 2010
    February 2010

    Kategorier

    All

    RSS Feed


Amanda Bokstam Photo